2012. január 20., péntek

Orbán Viktor póker játékos ?

                 Figyelmesen  végig  néztem  az  Európai  Parlament  ülését.Nem  a  köztévében, hanem  egy  magán  csatornán.Elsősorban  azért  néztem  meg  ezt  az  élő  közvetítést,mert  Magyarország  volt  az  egyik  főtéma.Mi  lesz  Magyarország  sorsa ? Mit  lép  Orbán  Viktor ? Mit  mondanak  az  európai  képviselők ?
                 Életembe  kevés  gyűlésen  vettem  részt. Nem  voltam  és  nem  vagyok  párttag.A  kádári  rendszerben  voltak  tömeggyűlések,melyekről  ha  lehetett  köznyelven  szólva  meglógtam  vagy  nem  mentem  el.Volt  bajom  érte,de  túléltem. 1989  csatlakoztam  egyik  párthoz  sem. Ritkán  a  parlamenti  közvetítéseket  néztem.Január  18-án  nem  tudtam , hogy  lesz  élő  közvetítés  az  Európai  Parlamentből.Az  interneten  böngészve  találtam  rá  az  élő  közvetítésre. Csak  élő  közvetítéskor  van  magyar  fordítás >     http://ec.europa.eu/.Vajon  a  köztévé  vagy  a Duna TV  miért  nem  közvetítette ?
                          Azt  nem  tudom , hogy  Orbán  Viktor  meggyőzte  az  európai  képviselőket ,de  olyan  rezzenéstelen  arccal  hallgatta  és  nézte  az  európai  képviselők  felszólásait,mintha  egy  lényegtelen  és  unalmas  vitáról  van  szó.Megfigyelve  Orbán  Viktor  arcát  az  a  véleményem ,hogy  csak  egy  profi  póker  játékos  tud  ilyen  arccal  órákig  ülve  végig  hallgatni  a  többiek  véleményét.Lehet,hogy  nála  vannak  a  nyerő  kártyák ?Az,hogy  sikeres  volt  Orbán  Viktor  szereplése  azt  nem  tudom,de  az  arcát  jól  megjegyeztem. 






Nincsenek megjegyzések: