2012. január 4., szerda

Miért romlott drámaian a közhangulat 2011-ben?

                           A  válasz  egyértelmű :Gyurcsány  és  a  balliberális  kormány  miatt ' Ők  a  felelősek  a  mai  helyzetért 'Kifosztották  és  lejáratják  az  országot   Ez  a  hivatalos  verzió.Ha  ezt  írom,akkor  nincs  semmi  baj.A   Fidesz  kormány  a  magyar  emberek  érdekében  hozta  meg  a  nehéz  döntéseket. Orbán  Viktor  vezetésével  Magyarországot  bevezeti  a  Kánaán  földjére.A  jelképes  Kánaán  földjére,mert  a  földrajzi  Kánaán  földjén  harcok  vannak.Én  oda  nem  megyek.Még  egy  kevés  és  Magyarország  a  Kánaán  földjén  lesz.Soha  nem  voltam  katona . Harcolni  én  nem  ,mert  alkalmatlan  vagyok.Mint  rokantnyugdijas  voltam  2011-ben.Néhány  napja  már  nem.Orbán  Viktornak  egészséges  katona  kell.Én  nem  vagyok.Ha  érdekli  a  válasz  hallgassa  meg  Hann  Endrét '
A közhangulat drámai romlása a legjellemzőbb 2011-re - mondta Hann Endre, a Medián ügyvezető igazgatója. A kormány teljesítményével a lakosság 30 százaléka elégedett - ez 16 százalékpontos csökkenés. Év végén 80 százalék szerint mentek rosszul a dolgok, ez több mint 30 százalékpontos emelkedés.
Meghallgatom
gazdasági helyzet romlása és az ezzel kapcsolatos egyre negatívabb hírek befolyásolták 2011-ben azt, hogy drámain romlott a közhangulat - mondta az InfoRádiónak a Medián ügyvezető igazgatója.

A közvélemény-kutató cég legutóbbi felmérésből az derül ki, hogy a válaszadók 80 százaléka szerint tavaly rosszul mentek az ország dolgai. Hann Endre szerint ez ilyen gazdasági helyzetben természetes.

Az első másfél év után, amikor sok kemény intézkedést kellett végrehajtani, nincs azzal baj, hogy negatív a közvélemény reakciója. Van még idő arra, hogy ez a tendencia megforduljon, és kedvezőbben lássák a kormány teljesítményét - jegyezte meg az elemző.

Az mégsem nevezhető normálisnak, hogy az emberek 4/5-e véli azt, rossz irányba mennek az ország dolgai, mert ez többről szól, mint pillanatnyi elégedetlenség: egy nagyon negatív jövőkép is benne van - emelte ki Hann Endre, aki hozzátette: legutóbb az előző ciklus végén volt hasonlóan magas a rossz irányt érzékelők aránya. 
Forrás : http://inforadio.hu/

Nincsenek megjegyzések: