2012. május 3., csütörtök

Auschwitz- egy személyes látogatás után

Személyes soha nem voltam Auschwitzban.Remélem egyszer elmegyek.A bejegyzés tartalmát az egyik magyar honlapjából vettem át.Részleteket olvashat és láthat a beszámolóból. Hozzá adom a saját véleményemet.

Forrás : http://users.atw.hu/auschwitz/

Ez a honlap egy 2004. augusztusi auschwitz-i magánút eredménye. "Aki nem ismeri a múltat, hajlandó azt megismételni" - olvashatjuk egy helyen az Auschwitz Múzeumban. Hát nem, ez semmiképpen ne történjen meg újra!
Számomra, aki évtizedekkel e borzalmak után születtem, most nyert tartalmat a holocaust (füstáldozat) szó jelentése, most értettem meg mit jelentenek a genocídium és az extermináció fogalmak. Borzalmas, embertelen, diabolikus!
Egyúttal kérem zsidó (honfi- és) embertársainkat: bocsássák meg, ha apáink, nagyapáink juttatták Önöket, vagy õseiket oda! Nekem és családomnak már semmi közöm ehhez, és mindent meg fogunk tenni azért, hogy fiaink is így gondolkodjanak. Mindenkit bátorítunk: nézze meg személyesen!
Ezúton gratulálunk azoknak, akik a színvonalas, korszerû, hatásos Magyar Kiállítást tervezték és kivitelezték.-Nekem is ez a véleményem '
auschwitz14 2004  auschwitz19 2004 auschwitz13 2004 Tovább Auschwitz I. - fõtábor Szavakat nem találok '

auschwitz1 2004 auschwitz2 2004 auschwitz5 2004  Tovább Auschwitz I. - Zsidó mártírium Sajnos igaz volt '

auschwitz15 2004 auschwitz19 2004 auschwitz21 2004 Tovább Auschwitz I. - Blokk és börtön Borzasztó '

auschwitz-birkenau 1 2004 auschwitz-birkenau 105 2004 auschwitz-birkenau 110 2004 Tovább
Térképen
 

Nagyobb térképre váltás  

Magyar kiállítás 

auschwitz11 2004 auschwitz14 2004 auschwitz15 2004 Tovább Auschwitz I. - Magyar kllítás

Audio anyagok a magyar kiállításhoz

A kiállítás teljes szövege meghallgatható!
köszönet Léva Balázsnak,a honlap készítőjének '
  

Nincsenek megjegyzések: